REKLAMAČNÍ ŘÁD
- Tento reklamační řád se řídí obecně závaznými právními předpisy občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.
- V případě, že zákazník zjistí při používání zboží vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným zacházením, má právo toto zboží reklamovat, a to ve lhůtě expirace nebo ve lhůtě životnosti, které jsou uvedeny na výrobku, nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží. U některých zbožových položek je uvedena lhůta životnosti výrobku po jeho otevření (a to formou symbolu krabičky s uvedeným počtem měsíců (M), např. 12M, tedy 12 měsíců). V tomto případě má zákazník právo na reklamaci nejdéle ve lhůtě počtu měsíců životnosti výrobku, která začíná běžet dnem doručení výrobku.
- Kupující uplatňuje reklamaci oznámením prostřednictvím kontaktu uvedeným na webovských stránkách. Kupující je povinnen uvést číslo objednávky nebo faktury a důvod reklamace.
- Prodávající vyřídí reklamaci v co nejkratší možné lhůtě, nejpozději ve lhůtě 30 dnů od podání reklamace, pokud se zákazník a internetový obchod nedohodnou jinak.
- Plnění vyplývající z uznání reklamace vyřídí prodávající v okamžiku přijetí reklamované zboží.
- V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).